Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2008

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

Ακομη μια εβδομαδα περασε,σπρωχνοντας την φυσικα.Ο καιρος ειναι καθαρα χειμωνιατικος βρεχει απο χθες και εγω εχω μια βαρεμαρα που δεν λεγεται.Τα Σ Τ Ε Λ Ε ΧΗ της επιχειρησης εχουν φυγει για καποιο απο τα γνωστα σεμιναρια(ετσι τα λενε τωρα) .Γενικως εχουμε μεινει τρεις και ο κουκος που λεει και η παροιμια.Η ησυχια που επικρατει ειναι δυσβαστακτη.Τελικα τι θελουμε απο την ζωη μας ησυχια 'η φασαρια δεν το εχω καταλαβει¨?Μαλλον κατι μεσσαιο.Ετσι για να ξεφυγω λιγο απο την πολυ ησυχια κανονισα το απογευμα να παω με την κορη μου και τον εγγονο μου για καφε σε καποιον παιδοτοπο.Τελικα εχω καταλαβει οτι αυτο που με ηρεμει και με ευχαριστει ειναι αυτη η τοσο γλυκια φασαρια που κανουν τα μικρα αυτα αγγελουδια.ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!

2 σχόλια:

xaos είπε...

πέρασε κι αυτή.Τώρα γιατί σε πειράζει η ησυχία, δεν το καταλαβαίνω.Εγω την καταβρίσκω.Καλό Σαββατοκύριακο και καλά να περάσετε στον παιδότοπο.
Υ.Γ:Προσοχή αυτή την εποχή οι παιδότοποι είναι άνδρο ιώσεων.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Είδα οτι είσαι από το Βόλο, η καλύτερη μου φίλη είναι από τη Λάρισα και ο άνδρας της από το Βόλο, έχουν υπέροχο σπίτι στα Γλυκά νερά. Ήρθα πριν 2 μήνες μου αρέσει πολύ ο Βόλος έχει πολύ γλυκούς ανθρώπους, πρόσχαρους, κυμπάρηδες που λέμε εμείς, όσο για τα τσιπουράδικα Θεούλη μου υπέροχα .Φιλάκια!